Trénink

Pohyb je nedílnou součástí zdravého života.

Pohyb nám zlepšuje fyzickou i psychickou zdatnost, odolnost vůči nemocem, neboť příznivě ovlivňuje celý kardiovaskulární systém. Díky vyplavování hormonů, endorfinů, se cítíme po sportovním výkonu spokojenější a šťastnějsí. Sport je výborný doplněk při redukci váhy, nabírání svalové hmoty, tvarování postavy, odreagování - odbourává stres.

Tak jako při výživě je nutné i při tréninku si stanovit cíl, a to hubnutí, nárůst svalové hmoty, stabilizace váhy či tvarování postavy. Zvolený cíl je velmi důležitý, neboť na jeho základě je upraven stravovací i tréninkový plán.

Dle výsledků diagnostiky Vašeho pohybového aparátu Vám sestavím přesně na míru pohybový plán.

Diagnostikují se jak oslabené svaly (hluboký stabilizační systém, břišní svaly, dolní fixátory lopatek a mezilopatkové svaly, hýžďové svaly), tak zkrácené svaly.(trapézový sval, zdvihač hlavy, šíjové vzpřimovače, prsní svaly, bederní vzpřimovače, čtyřhranný sval bederní, stehenní svaly, lýtkový sval). Oslabené svaly budeme posilovat a zkrácené protahovat.

Trénovat můžeme ve fitness centru, venku (osobně preferuji park Stromovka v Praze) či u Vás doma. Místo tréninku závisí na dohodě, jsem ochotna se Vám maximálně přizpůsobit.

chci poradit

Vybraný recept

Krémová lososová polévka

Losos je vyhledávaný pro svou nízkou kalorickou hodnotu (100g cca 140 kCal) a nízký obsah sacharidů. Naopak disponuje vysokým obsahem bílkovin (100g cca 20g bílkovin), Omega 3 a Omega 6 mastných kyselin pomáhající v prevenci kardiovaskulárních chorob.

celý recept